Δέκα πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν και μετά την προπόνηση

Lifestyle


Η καθημερινότητα είναι απαιτητική για τους περισσότερους, οπότε ο χρόνος που εν τέλει θα αφιερωθεί για γυμναστική θα φέρει καλύτερα αποτελέσματα εάν αξιοποιηθεί στο μέγιστο.

10 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν και μετά την προπόνηση σου για να μεγιστοποιήσεις τα οφέλη της

Άσκηση:

Είτε τη λατρεύεις είτε τη βαριέσαι, σίγουρα θα συμφωνείς και εσύ ότι αν πρόκειται να αφιερώσεις χρόνο για γυμναστική, καλύτερα να τον αξιοποιήσεις στο έπακρο.

Το μάθημα μπαλέτου ή ο χρόνος που αφιέρωσες για να ιδρώσεις σε ένα τρέξιμο έχει όλα τα εύσημα, αλλά τα βήματα που κάνεις πριν και μετά την άσκηση έχουν εξίσου μεγάλη σημασία. Τα σωστά τελετουργικά πριν και μετά την προπόνηση μπορούν να σε βοηθήσουν να ανακάμψεις, να δυναμώσεις και να συντρίψεις κάθε προπόνηση.

Τι ακριβώς πρέπει να κάνεις λοιπόν για να βελτιστοποιήσεις στο μέγιστο την προπόνηση σου;
Τσέκαρε παρακάτω αυτά τα 10 βήματα και προσπάθησε να τα κάνεις σημαντικό μέρος της ρουτίνας της προπόνησής σου.

Πριν την προπόνηση

Κοιμήσου αρκετά

Εάν είχες ποτέ μια αργή προπόνηση (ή γενική έλλειψη ενέργειας) μετά από μια νύχτα με όχι και τόσο καλό ύπνο, να είσαι σίγουρη ότι αυτή την νύχτα βρίσκεται το κλειδί. Όταν κοιμάσαι επαρκώς (περίπου 7-9 ώρες), έχεις καλύτερη συγκέντρωση, επίπεδα ενέργειας και αντοχή, που σημαίνει ότι μπορείς να έχεις καλύτερα αποτελέσματα στην προπόνηση σου.

Μπόνους: η άσκηση μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμηθείς καλύτερα, επομένως είναι μια αμοιβαία επωφελής σχέση. Δώσε προτεραιότητα στον ύπνο το προηγούμενο βράδυ για να αξιοποιήσεις στο έπακρο την προπόνησή σου την επόμενη μέρα. Επίσης, αν πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα στο να κοιμηθείς 7 ώρες και να ξυπνήσεις για μια πρωινή προπόνηση.

Είτε πήγαινε για ύπνο νωρίτερα είτε γυμνάσου αργότερα μέσα στην ημέρα.

Προγραμμάτισε το
Αν και μπορεί να είναι δελεαστικό να εμφανιστείς στο γυμναστήριο και να ξέρεις τι να κάνεις επί τόπου ή να κάνεις στο Google ένα session γιόγκα όποτε έχεις χρόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, κάνοντας ένα σχέδιο εκ των προτέρων διασφαλίζεις ότι αξιοποιείς στο έπακρο την καθορισμένη προπόνησή σου.

«Το να έχεις ένα συγκεκριμένο και καλά μελετημένο σχέδιο μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στη ρουτίνα της προπόνησής σου», πρότεινε η Bianca Grover, φυσιολόγος άσκησης, personal trainer και ιδιοκτήτρια του Bianca Grover Fitness. Μπορεί να είσαι κουρασμένη μετά το δεύτερο σετ squats σου, αλλά αυτός ο αριθμός θα σε βοηθήσει να πιέσεις τον εαυτό σου για να ολοκληρώσεις τους στόχους σου».

Εάν πηγαίνεις σε γυμναστήριο, φτιάξε μια ρουτίνα εκ των προτέρων. Εάν είσαι περισσότερο κορίτσι της τάξης, μπορείς να γραφτείς σε online μαθήματα εκ των προτέρων και γράψε τα στο ημερολόγιό σου.

Ζέσταμα

Όπως ισχύει για τις νέες σχέσεις έτσι ισχύει και για την άσκηση! Όταν πηγαίνεις από το 0 στο 100 πολύ γρήγορα, μπορεί να προκληθεί…



Πηγή Skai