ΔΕΗ: Οι πέντε άξονες ανάπτυξης για την επόμενη μέρα

Οικονομία


Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η είσοδος της εταιρείας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, οι πρωτοβουλίες για την ταχύτερη εξυπηρέτηση και αποτελεσματικότερη ενημέρωση των καταναλωτών, τη διαχείριση και εξοικονόμηση ενέργειας και τα επόμενα βήματα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στο επίκεντρο

Το πελατοκεντρικό στίγμα του στρατηγικού σχεδιασμού της ΔΕΗ έδωσαν με τοποθετήσεις τους ανώτερα στελέχη της διοίκησης στο πλαίσιο του δεύτερου Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου που διοργανώθηκε το διήμερο 28-29 Ιουνίου. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η είσοδος της εταιρείας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, οι πρωτοβουλίες για την ταχύτερη εξυπηρέτηση και αποτελεσματικότερη ενημέρωση των καταναλωτών, τη διαχείριση και εξοικονόμηση ενέργειας και τα επόμενα βήματα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης στο πλαίσιο του ΟΤ Forum 2 – Meta Living. 

Αλέξανδρος Πατεράκης: ο ψηφιακός μετασχηματισμός βασικός πυλώνας του στρατηγικού σχεδιασμού της ΔΕΗ

–    Σε πλήρη εξέλιξη το μεγάλο έργο οπτικών ινών της ΔΕΗ 
–    15 χιλιάδες νέες συνδέσεις υπερυψηλών ταχυτήτων στο Περιστέρι εντός καλοκαιριού
–    3 εκατομμύρια συνδέσεις μέσα τα επόμενα 4 χρόνια σε όλη την Ελλάδα
–    Έξυπνοι μετρητές εντός του 2022

Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη δυναμική είσοδο της ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες, μίλησε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Αλέξανδρος Πατεράκης, στο δεύτερο Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου.

Όπως σημείωσε ο κ. Πατεράκης, ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού σχεδιασμού της ΔΕΗ και εκτείνεται τόσο στην εσωτερική οργάνωση της εταιρείας, όσο και στην επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών της. «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στηρίζεται σε τρεις άξονες: στην τεχνολογία, δηλαδή στον εκσυγχρονισμό των υποδομών, στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων του προσωπικού και τέλος στις διαδικασίες, δηλαδή το μοντέλο λειτουργίας ενός οργανισμού», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σε αυτό το πλαίσιο και ανταποκρινόμενη στις προκλήσεις της πανδημίας και της τηλεργασίας, η ΔΕΗ προχώρησε σε σημαντικές επενδύσεις σε hardware (αντικατάσταση 2000 desktops με laptops, χορήγηση κινητών κλπ.) και software (για παράδειγμα 1200 επικυρωμένες ψηφιακές υπογραφές που μείωσαν τη γραφειοκρατία κατά 25%) καθώς και σε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, (Cloud, VPN, Collaboration Tools, Microsoft Azure κ.α.) δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο ψηφιακό περιβάλλον εργασίας.

Ψηφιακές εφαρμογές για τους πελάτες

Στο επίκεντρο, ωστόσο, των ψηφιακών πρωτοβουλιών της εταιρείας, τόνισε ο κ. Πατεράκης, ήταν η ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών της.  Η εταιρεία δημιούργησε το πρώτο ψηφιακό της προϊόν, «ΔΕΗ – My Home Online» και προσέφερε τη δυνατότητα στους πελάτες της να κλείνουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους. Παράλληλα, επανασχεδίασε την…



Πηγή Skai