Η Ελλάδα στη διεθνή έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο – Φωτογραφίες

Οικονομία


Η αγορά της Αγγλίας έδειξε την υποστήριξή της στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας ως μια από τις πιο δυνατές για το 2022

Με μια εντυπωσιακή, καινοτόμα και σύγχρονη παρουσία η Ελλάδα έδωσε το δυναμικό “παρών” σε μια από τις μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως, την World Travel Market (WTM) που άνοιξε τις πύλες της σήμερα στο Λονδίνο με τις ελληνικές σημαίες να κυματίζουν στην είσοδο.

Η αγορά της Αγγλίας έδειξε την υποστήριξή της στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας ως μια από τις πιο δυνατές για το 2022: «Τρία εκατομμύρια Βρετανοί, επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και νέες πτήσεις, νέοι προορισμοί από τις αεροπορικές εταιρείες, όπως η Easy Jet, η British Airways και η Jet 2. Γεγονός που μας χαροποιεί και ενισχύει τη στρατηγική μας για την επέκταση της τουριστικής περιόδου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Έχουμε ένα πολύ επιτυχημένο καινούργιο περίπτερο, έχει κάνει εντύπωση σε όλους στην έκθεση. Όλοι οι εκθέτες μας είναι εδώ και οι περιφέρειες και οι δήμοι και ο ιδιωτικός τομέας. Βγήκαμε πάρα πολύ δυνατοί σε μια τουριστική χρονιά που εξελίχθηκε εξαιρετικά παρά τα πάρα πολλά προβλήματα. Ο στόχος μας ωστόσο ήταν να στηρίξουμε την μέση ελληνική οικογένεια, τη μικρή και μεσαία επιχείρηση και το ίδιο θα κάνουμε και το 2023. Παρά την κρίση, τον πληθωρισμό, το ενεργειακό κόστος, την αβεβαιότητα, βλέπω ότι οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και οι tour operators ψηφίζουν Ελλάδα και στηρίζουν Ελλάδα, και το 2023. Άλλωστε όλο το καλοκαίρι δεν σταματήσαμε να διαφημίζουμε την Ελλάδα με όλους τους τρόπους και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε σε συνδυασμό με σκληρή δουλειά», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού.

London

Η Αγγλία και η Γερμανία παραμένουν οι δύο σημαντικότερες αγορές μας, τα τελευταία χρόνια και εναλλάσσονται στην πρώτη θέση, όπως επεσήμανε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων) Γιάννης Ρέτσος. «Φέτος η χρονιά πήγε πάρα πολύ καλά όπως και όλες οι παραδοσιακές αγορές για αυτό τελικά, παρά τα πάρα πολλά προβλήματα -γεωπολιτικά, ακρίβεια, ενεργειακό- καταλήγουμε να έχουμε μια πάρα πολύ καλή χρονιά. Φτάνουμε από ο,τι φαίνεται τα έσοδα του 2019. Δεν το πιστεύαμε αυτό αρχικά, κάποια στιγμή στα μέσα της χρονιάς θεωρήσαμε ότι μπορεί να τα ξεπεράσουμε κατά πολύ και τελικά φαίνεται να είμαστε στο 2019 και αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό γιατί γίνεται και με λιγότερες αφίξεις. Αυτό σημαίνει ότι έχει αυξηθεί η κατά κεφαλήν δαπάνη και αυτό είναι καλό γιατί η στρατηγική του ΣΕΤΕ για τον τουρισμό στο μέλλον, είναι πιο ποιοτικός τουρισμός. Δηλαδή περισσότερα έσοδα με τις ίδιες ή ακόμα λιγότερες αφίξεις, μέχρις ότου μπορέσουμε να αυξήσουμε τις υποδομές που θα μπορούν να αντέχουν περισσότερο κόσμο. Αυτό που έγινε φέτος είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, δεν…



Πηγή Skai