Καλάθι του νοικοκυριού: Πτώση τιμών και αυξημένη ζήτηση «βλέπει» η κυβέρνηση

Οικονομία


Θετικά αποτιμούν στην κυβέρνηση την έως τώρα πορεία του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού», 48 ώρες μετά την εφαρμογή του

Θετικά αποτιμούν στην κυβέρνηση την έως τώρα πορεία του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού», 48 ώρες μετά την εφαρμογή του στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σημειώνοντας πως «ο κόσμος το στηρίζει» και «οι τιμές μειώνονται».

Συγκεκριμένα, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε ότι σε όλες τις αλυσίδες το «καλάθι του νοικοκυριού» πάει παρά πολύ καλά, έχει «ξεπουλήσει» -όπως είπε χαρακτηριστικά- επισημαίνοντας ότι δεν προλαβαίνουν να γεμίζουν τα ράφια από τα προϊόντα του καλαθιού. Σε αυτοψία που πραγματοποίησε σε υποκατάστημα μεγάλης αλυσίδας σουπερμάρκετ, ο κ. Γεωργιάδης πρόσθεσε πως «ο κόσμος το στηρίζει και αγοράζει μαζικά, και οι τιμές αρχίζουν και πέφτουν, αυτό ενδιαφέρει τον καταναλωτή».

 Μηδαμινό όφελος από το «καλάθι του νοικοκυριού» – Αιχμηρή ανακοίνωση από την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών

Επιπλέον, ο κ. Γεωργιάδης απάντησε στον γ.γ. του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα για την αναφορά στον καπαμά, μία λέξη που έχει γίνει viral τις τελευταίες μέρες, σημειώνοντας ότι «στη Σοβιετική Ένωση που του αρέσει τα ράφια ήταν άδεια. Εδώ τα ράφια είναι γεμάτα».

Όσο για τη συνάντηση που είχε με τους κρεοπώλες, ανέφερε: «Είναι άλλο πράγμα αν θα εντάξουμε κι άλλους κλάδους στο καλάθι κι άλλο αν κάποιοι κλάδοι θα πάρουν πρωτοβουλίες μόνοι τους. Θα πρέπει πρώτα να δούμε πώς θα πάει τις πρώτες δύο εβδομάδες και μετά να δούμε την επέκτασή τους».

«Και άλλα μέτρα για την αντιμετώπιση της ακρίβειας»

Από την πλευρά του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου, επεσήμανε ότι το «καλάθι του νοικοκυριού» είναι ένα ακόμη εργαλείο στην προσπάθεια να αντιμετωπίσουμε την εισαγόμενη ακρίβεια.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, σημείωσε πως ο στόχος είναι, πρώτον, βασικά προϊόντα τα οποία είναι απαραίτητα σε κάθε σπίτι, σε κάθε νοικοκυριό, να είναι σε τιμές αισθητά χαμηλότερες από την υπόλοιπη κατηγορία, να μην αυξηθούν ή να αυξηθούν πολύ λιγότερο σε σχέση με τα υπόλοιπα. Και δεύτερον, να δημιουργηθεί ανταγωνισμός να παρακινηθούν, δηλαδή, και οι υπόλοιπες εταιρείες που τα προϊόντα τους είναι εκτός αυτού του «καλαθιού», να ρίξουν τις τιμές με…



Πηγήin.gr