Καραγιάννης: Αρχές φθινοπώρου παραδίδονται οι τρεις σταθμοί του μετρό προς Πειραιά

Οικονομία


Για πρώτη φορά έργα υποδομών παραδίδονται νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα, τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών

Αρχές φθινοπώρου αναμένεται να δοθούν στην κυκλοφορία οι τρεις σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά, ενώ κατατίθεται προς έγκριση στη Βουλή η σύμβαση για το τμήμα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του ΒΟΑΚ που προχωρά ως δημόσιο έργο. Αυτό ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας στον ΑΝΤ1. Κατά συνέπεια, πρόσθεσε ο ίδιος, «θα αλλάξει ένα μεγάλο κομμάτι της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, ενώ το έργο ολοκληρώνεται σε απόλυτη συνέπεια με τα χρονοδιαγράμματα και μέσα σε ένα πολύ δύσκολο περιβάλλον παγκοσμίως».

Με τη λειτουργία των τριών νέων σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», η απόσταση από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο θα καλύπτεται σε 50 λεπτά.

 Καραμανλής: Στο τέλος του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει το πιο σύγχρονο μετρό στην Ευρώπη

Όσον αφορά τα έργα στη Γραμμή 4 του Μετρό, ο κ. Καραγιάννης είπε πως «προχωράμε σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα και ήδη δουλεύουμε στους περισσότερους σταθμούς, ενώ στο τέλος της χρονιάς με αρχές του 2023 θα ξεκινήσουν και οι Μετροπόντικες», επισημαίνοντας ότι με τη Γραμμή 4 θα απορροφηθεί ένα μεγάλο μέρος του κυκλοφοριακού της Αθήνας.

 Μητσοτάκης για παράκαμψη Αμφιλοχίας: Εξοικονομούνται τουλάχιστον 25′ σε μετακινήσεις

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τέλος 2023 η βασική γραμμή, μέσα 2024 η επέκταση προς Καλαμαριά

Σε ό, τι αφορά το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο υφυπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε ότι και εδώ θα τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα και το έργο θα παραδοθεί στην πόλη στο τέλος του 2023.

Μάλιστα, όπως είπε ,εντός του Αυγούστου αρχίζει η κατασκευή και του σταθμού στη Βενιζέλου, ενώ έχουν απελευθερωθεί από τις λαμαρίνες όλοι οι χώροι, ενδεικτικό της εξέλιξης των έργων.

Ακόμη, έξι μήνες μετά την παράδοση της βασικής γραμμής, θα δοθεί στην κυκλοφορία και η επέκταση προς Καλαμαριά, στα μέσα του 2024. Θα ακολουθήσουν οι δυτικές προεκτάσεις και η επέκταση προς αεροδρόμιο, τόνισε.

Ο κ. Καραγιάννης σχολίασε, μεταξύ άλλων, ότι «στη Θεσσαλονίκη μετά από πολλά χρόνια συντελείται ένα μεγάλο πλάνο έργων και κλείνουν…



Πηγήin.gr