Μάθε για τους 5 τύπους απώλειας βάρους

Lifestyle


Το υγιές βάρος δεν έχει να κάνει μόνο με αυτό που βλέπεις εξωτερικά

Εάν σε οποιοδήποτε σημείο της ζωής σου έχεις προσπαθήσει να χάσεις βάρος και πάλεψες πολύ για να δεις κάποια πρόοδο, το πιθανότερο είναι ότι κάνεις το συχνότερο κοινό λάθος: Χρησιμοποιείς μια προσέγγιση που δεν είναι προσαρμοσμένη στις ατομικές σου ανάγκες.

Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο η φύση, η βιολογία και η σύγχρονη ζωή αλληλοεπιδρούν μέσα στο σώμα σου, μπορεί να αποκαταστήσει την εσωτερική αρμονία και να ξεκλειδώσει την ικανότητά σου να επιτύχεις ένα υγιές βάρος και μια βελτιωμένη μεταβολική ευεξία. 

Οφέλη της εξατομικευμένης απώλειας βάρους

Είτε είναι να βρεις τις σωστές αναλογίες μακροθρεπτικών συστατικών είτε να αποφασίσεις αν πρέπει να είσαι κετο, βίγκαν ή κάτι ενδιάμεσο, ο τεράστιος όγκος των διατροφικών συμβουλών γίνεται γρήγορα συντριπτικός. Αλλά υπάρχει ένα κοινό χαρακτηριστικό όλων των διατροφικών τρεντς: Παραμελούν την πιο σημαντική μεταβλητή: «Εσένα»!

Ο προσδιορισμός του προσωπικού τύπου απώλειας βάρους μπορεί να σου δώσει μια εικόνα για το ποιες πρακτικές διατροφής και ποιος τρόπο ζωής συνδυάζονται καλύτερα με το σώμα και την προσωπικότητά σου.

Ας δούμε λοιπόν, πέντε μοναδικούς τύπους απώλειας βάρους, βασισμένους σε διδασκαλίες από την Αγιουρβέδα και την παραδοσιακή κινεζική ιατρική, μαζί με κλινικές γνώσεις για το βάρος και την απώλεια βάρους.

Στα ανατολικά συστήματα ιατρικής, όλα τα σημεία δεδομένων έχουν σημασία για τη συνολική ενέργεια, την προσωπικότητα, τον σωματότυπο και τις διατροφικές ανάγκες. Όταν προστεθεί λοιπόν η τεχνολογία, οι εργαστηριακές δοκιμές και η έρευνα σε αυτό το παζλ, τα αποτελέσματα είναι μαγικά.

5 τύποι απώλειας βάρους

Καθένας από τους πέντε παρακάτω τύπους απώλειας βάρους θα πρέπει να ακολουθεί ένα ελαφρώς διαφορετικό πρωτόκολλο όσον αφορά την αποκατάσταση της ισορροπίας στο σώμα και την εύρεση ενός εξατομικευμένου υγιούς βάρους.

1. Ο πολεμιστής (Warrior)
Εάν ο τύπος απώλειας βάρους σου είναι Πολεμιστής, τότε μπορείς να διαχειριστείς τους στρεσογόνους παράγοντες της ζωής αρκετά καλά μέχρι να φτάσεις στα όρια σου. Όταν νιώθεις εξάντληση, έχεις την τάση να αποθηκεύεις ένταση στο έντερο , με αποτέλεσμα να εμφανίζεις πεπτικά προβλήματα και φλεγμονή. Οι τύποι πολεμιστών θα πρέπει να επικεντρωθούν στην υγεία του ήπατος, καθώς αυτό το όργανο μπορεί να είναι μια από τις κύριες αδυναμίες τους επίσης.

Στρατηγικές που πρέπει να δοκιμάσεις: Οι τύποι πολεμιστών συχνά καταφέρνουν να εξαλείψουν δυνητικά φλεγμονώδεις πρωτεΐνες όπως η γλουτένη και τα γαλακτοκομικά και πρέπει να δώσουν προτεραιότητα σε υγιή λίπη όπως το αβοκάντο, το ελαιόλαδο, τους ξηρούς καρπούς και τους σπόρους. Εάν ανήκεις σε αυτήν την κατηγορία, πιθανότατα θα βοηθηθείς με ένα συνδυασμό…



Πηγή Skai