ΟΤ FORUM – Γιώργος Καρακούσης: «Smart» λύσεις για εξοικονόμηση ενέργειας

Οικονομία


Τα νέα εργαλεία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός του retail

Στις πρωτοβουλίες της ΔΕΗ για να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές  να εξοικονομούν ενέργεια και χρήματα, στις αλλαγές που έχουν συντελεστεί  στην εταιρεία, αλλά και στα νέα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας με τον πελάτη αναφέρθηκε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Καρακούσης, μιλώντας στο OT FORUM.

Ο κ. Καρακούσης υπογράμμισε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του retail ένας από τους μεγάλους στόχους της επιχειρήσεις, και πρόκειται για ένα πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί και τρέχει εδώ και περίπου 2,5 χρόνια.

Διαβάστε ακόμα: Ελένη Ράπτη: H Smart… διαχείριση της ενέργειας είναι εδώ

Αυτοματοποιημένες υπηρεσίες

Υπογράμμισε ότι έχει συντελεστεί σημαντική αλλαγή στο ψηφιακό κανάλι επαφής με τον πελάτη, μέσω διαφόρων υπηρεσιών, όπως είναι το call center, το call back αλλά και αυτοματοποιημένες υπηρεσίες εκτός ωραρίου λειτουργίας, όπως η ενημέρωση για το υπόλοιπο του λογαριασμού ή σε ποια φάση είναι η αίτηση που έχει κατατεθεί.

Στα καταστήματα

Ο κ. Καρακούσης μίλησε επίσης και για τα νέα πιλοτικά καταστήματα, τα οποία παρέχουν ψηφιακές υπηρεσίες στο κομμάτι της υποδοχής, self-service kiosk (όπου ο πελάτης μπορεί να κάνει τη δουλειά του μόνος του), αλλά και ΑΤΜ πληρωμών που λειτουργεί  24 ώρες.

Μεγάλη ανταπόκριση

Ο αναπληρωτής CEO επεσήμανε ότι υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου, συμπληρώνοντας ότι μέσω της αυτοματοποιημένης φόρμας υποβάλλονται 20.000-25.000 αιτήματα κάθε μήνα.

Αναφερόμενος στα ψηφιακά ραντεβού, υπογράμμισε ότι το 15%-20% των συναλλαγών γίνονται πλέον με ψηφιακά ραντεβού, κι έτσι αποφεύγονται οι ουρές και ώρες αναμονής.

 Πατεράκης: Μέχρι τέλος του καλοκαιριού 15 χιλ. νοικοκυριά στο δίκτυο οπτικής ίνας της ΔΕΗ

Η εξέλιξη του e-bill

Σε ό,τι αφορά την εφαρμογή του e-bill που ήδη λειτουργεί, ο κ. Καρακούσης είπε ότι τους επόμενους μήνες θα εξελιχθεί σημαντικά:

«Θα γίνει ένα δοχείο ενός My account. Θα βάλουμε μέσα ενδιαφέροντα πράγματα» τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι μέσα στην εφαρμογή θα «ζήσει» ο energy coach, αλλά και εργαλεία ανταμοιβής με τη μορφή αξίας.

Το ενεργειακό κόστος

«Η σχέση που έχει ο κόσμος με την ενέργεια πρέπει να γίνει πιο συνειδητή» τόνισε, φέρνοντας ως παράδειγμα τον δείκτη του αυτοκινήτου που δείχνει την…



Πηγήin.gr