ΟΤ FORUM – Πατεράκης: Μέχρι τέλος του καλοκαιριού 15 χιλ. νοικοκυριά στο δίκτυο οπτικής ίνας της ΔΕΗ

Οικονομία


Τα έξυπνα δίκτυα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, οι τηλεπικοινωνίες και οι έξυπνοι μετρητές στο μέλλον της ΔΕΗ

Το νέο πρόσωπο της ΔΕΗ που στηρίζεται στον ψηφιακό μετασχηματισμό παρουσίασε ο Αναπληρωτής CEO της εταιρείας, κ. Αλέξανδρος Πατεράκης, στο πλαίσιο του ΟΤ Forum.

«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στηρίζεται γενικά σε τρεις βασικούς πυλώνες. Καταρχήν στην τεχνολογία, δηλαδή στον εκσυγχρονισμό των υποδομών, ακολουθούν οι δεξιότητες, δηλαδή ο μετασχηματισμός των δεξιοτήτων του προσωπικού και τέλος οι διαδικασίες, δηλαδή το μοντέλο λειτουργίας ενός οργανισμού», ανέφερε ο κ. Πατεράκης συμπληρώνοντας ότι η ΔΕΗ ακολουθεί ένα τριετές πλάνο το οποίο ορίζει τις βασικές δομές ψηφιακού μετασχηματισμού.

Πιερρακάκης στο OT Forum: Η πολιτογράφησή μας στο μέλλον έχει ξεκινήσει – Τα επόμενα μεγάλα βήματα

Το στοίχημα του Covid

Στο ερώτημα για το πώς ανταποκρίθηκε η ΔΕΗ στην πανδημία και στις ιδιαίτερες συνθήκες που ακολούθησαν (όπως η τηλεργασία), ο κ. Πατεράκης αποκάλυψε ότι ήταν ένα στοίχημα για την εταιρεία, καθώς «μας κοίταξε στα μάτια», όπως είπε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενος στις προκλήσεις που αντιμετώπισε η εταιρεία ανέφερε ότι το σύνολο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μεταφέρθηκε σε σημείο όπου όλοι θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση, ακολούθως η δημιουργία ψηφιακών υπογραφών, έπρεπε να υπάρξει πρόνοια για 2,5 χιλιάδες φορητούς υπολογιστές που δόθηκαν σε υπαλλήλους για εργασίας από το σπίτι.

Αντίστοιχα, έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για την ασφάλεια των προσωπικών υπολογιστών όσων χρησιμοποιούσαν τις δικές τους συσκευές. Θα έπρεπε να υπάρχει εξασφάλιση του συνόλου της διασύνδεσης, ορισμών διαδικασιών και φυσικά εκπαίδευση του προσωπικού. «Το στοίχημα του Covid κερδήθηκε», κατέληξε ο κ. Πατεράκης.

Διαβάστε ακόμα: Πού θα διοχετευθούν τα κονδύλια του νέου ΕΣΠΑ

Ψηφιακός μετασχηματισμός για τους πελάτες

Ο αναπληρωτής CEO της ΔΕΗ στη συνέχεια μίλησε για τον ψηφιακό μετασχηματισμό για τους πελάτες, ειδικά σε σχέση με 3 χρόνια πριν. «Η Εμπορία ήταν ο πρώτος και πιο ολοκληρωμένος πυλώνας υπηρεσιών της ΔΕΗ που άλλαξε» είπε για να συμπληρώσει ότι η αλλαγή κινήθηκε σε τρία επίπεδα: την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη, την ετοιμασία νέων προϊόντων και υπηρεσιών και τέλος, εσωτερικά ο…



Πηγήin.gr