Ο… γαλάζιος Κίμωνας και οι ανατιμήσεις – σοκ

Πολιτική


Το υπουργείο της Ακρίβειας και ο… Κίμωνας

Μαθαίνουμε ότι ένα πιο παλιό σενάριο που προέβλεπε τη σύσταση υπουργείου ή υφυπουργείου Ακρίβειας (μάλλον Προστασίας του Καταναλωτή θα ήταν η καλύτερη ονομασία), ξαναθερμάνθηκε.

Επεσε, λένε οι πληροφορίες ξανά στο τραπέζι του Μαξίμου ενώ υπήρξαν και συγκεκριμένες προτάσεις για το πώς θα μπορούσε να υλοποιηθεί μια τέτοια ιδέα. Τις αρμοδιότητες, τους ελέγχους, την αναβάθμιση κάποιων Γενικών Γραμματειών, όλα.

Τις ιδέες αυτές έχει ακούσει και ο πρωθυπουργός, αλλά και ο διευθυντής, Γρηγόρης Δημητριάδης.

Όπως λένε πάντως οι γνωρίζοντες, για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να υπάρξει πρώτα ανασχηματισμός, κι αυτός δε φαίνεται στον ορίζοντα.

Θα πρέπει επίσης να γίνουν «περικοπές» στις αρμοδιότητες του υπουργείου Ανάπτυξης. Ξέρετε πόσο δύσκολο είναι κάτι τέτοιο;

Σε κάθε περίπτωση, όπως λένε στην κυβέρνηση, δεν ψάχνουν για έναν… Κίμωνα Κουλούρη της Νέας Δημοκρατίας, που θα τρέχει στις λαϊκές και θα βλέπει τα ραπανάκια.

Αλλά μια ουσιαστική δομή που θα βοηθήσει στη μείωση των τιμών, αλλά και στην καταπολέμηση της αισχροκέρδειας. Και κάτι τέτοιο χρειάζεται… τσαγανό.

Οι καταναλωτές ψωνίζουν τα βασικά

To ψωμί… ψωμάκι λένε πολλοί Ελληνες καταναλωτές οι οποίοι κόβουν όπου μπορούν έξοδα για να μπορέσουν να αποκτήσουν τα βασικά είδη που χρειάζονται. Οι επιπτώσεις του πληθωρισμού και της ακρίβειας και η αβεβαιότητα που καταγράφεται παγκοσμίως, αποτυπώνεται και στην έρευνα της EY Ελλάδος. Όταν 7 στους 10 καταναλωτές λένε ότι ξοδεύουν λιγότερα χρήματα σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης, αυτό σημαίνει ότι δεν ξοδεύουν αλλού, αλλά κρατάνε τα λεφτά τους για τα αναγκαία αγαθά.

Επίσης, 8 στους 10 πολίτες λένε ότι αγοράζουν με βασικό κριτήριο την τιμή.

Ακόμη, δύο στους τρεις (67%) σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν αγορές την επόμενη φορά που θα γίνουν εκπτώσεις και περισσότεροι από οκτώ στους δέκα καταναλωτές (83%) από αυτούς αναβάλλουν κάποιες από τις αγορές τους μέχρι τότε

56% (από 41% που ήταν πριν από έναν χρόνο) έχουν αλλάξει τις μάρκες που αγοράζουν, είτε για να μειώσουν τα έξοδά τους, ή για να στραφούν σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ή για να υποστηρίξουν τοπικά καταστήματα

Πάνω από τους μισούς (57%) τοποθετούνται θετικά απέναντι στις…



Πηγήin.gr