Ο ΟΤ στη ΔΕΘ – Τσαπρούνης (NOVA): «Κάνουμε το μεγάλο ψηφιακό άλμα»

Οικονομία


Η επένδυση των 2 δισ. της United θα έχει πολλαπλασιαστικό αποτύπωμα στην οικονομία

Το σχέδιο της United Group να υλοποιήσει επενδύσεις ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Ελλάδα έως το 2027 για την αναβάθμιση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών νέας τεχνολογίας , αλλά και στο φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, περιέγραψε o Γιώργος Τσαπρούνης, διευθυντής  επικοινωνίας της NOVA, μιλώντας στο OT FORUM που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της 86ης ΔΕΘ.

Ο κ. Τσαπρούνης αναφέρθηκε στην συνάντηση που είχαν την την περασμένη Πέμπτη στο Μέγαρο Μαξίμου, στην οποία συμμετείχαν επίσης ο Νίκος Σταθόπουλος, Πρόεδρος της BC Partners στην Ευρώπη και η διευθύνουσα σύμβουλος της United Group, Victoriya Boklag.

  •  O OT στη ΔΕΘ – Χρήστος Χαρπαντίδης: «Η καινοτομία, γεννά καινοτομία»

Μεγάλο επενδυτικό πλάνο

«Παρουσιάσαμε ένα πολύ μεγάλο επενδυτικό πλάνο, πάνω από 2 δισ. ευρώ, το οποίο θα κατευθυνθεί σε δίκτυο οπτικών ινών νέας γενιάς» υπογράμμισε. Ο διευθυντής επικοινωνίας της NOVA, τόνισε ότι σε αντίθεση με την κινητή τηλεφωνία, που βρίσκεται στη ελίτ των ευρωπαϊκών χωρών, στο κομμάτι της σταθερής τηλεφωνίας και των δικτύων είναι πολύ χαμηλά: «Για περίπου 100 χρόνια στη σταθερή τηλεφωνία ήταν ο ο χαλκός, ενώ στην κινητή υπήρξε εξέλιξη, και πλέον πλησιάζουμε την τεχνολογία 5G» είπε χαρακτηριστικά, διευκρινίζοντας ότι στη σταθερή το κύριο μέσο είναι ακόμα ο χαλκός.

Ο κ. Τσαπρούνης αναγνώρισε ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει τεράστιες επενδύσεις από όλους τους παρόχους. Αναφερόμενος στο επενδυτικό σχέδιο της United Group, τόνισε ότι  προβλέπει την εγκατάσταση δικτύου οπτικών ινών 10 Gigabit που θα καλύπτει 4,5 εκατομμύρια ιδιώτες και επιχειρήσεις: «Πρόκειται για μία τεχνολογία που θα υπάρχει και στις επόμενες γενιές, θα δουλέψει για πολλά χρόνια».

«Η χώρα κάνει ένα ψηφιακό άλμα» υπογράμμισε.

Μιλώντας για τις άλλες κινήσεις της εταιρείας, ο κ. Τσαπρούνης είπε ότι προωθούνται επενδυτικές κινήσεις σε συμπαραγωγές, τηλεόραση και περιεχόμενο, «προς όφελος του  καταναλωτή»: «Έχουμε πάρει την Premier League για έξι σεζόν, κι αυτό είναι πολύ θετικό για κάποιον που θα επιλέξει την πλατφόρμα» υπογράμμισε, τονίζοντας ότι το βρετανικό ποδόσφαιρο έχει πολλούς φαν στην Ελλάδα.

Οι νέες τεχνολογίες

Μιλώντας για τα διεθνή δίκτυα, τα…



Πηγήin.gr