Πέντε απλοί τρόποι που θα σε βοηθήσουν μακροπρόθεσμα στην ημικρανία

Υγεία


Αν παθαίνεις συχνά ημικρανίες υπάρχουν τρόποι πρόληψης και μάλιστα πολύ απλοί και εύκολοι.

Οι ημικρανίες ταλαιπωρούν πάρα πολύ κόσμο και ειδικά όταν είναι σε συχνή βάση, είναι θέμα.

Σίγουρα η επίσκεψη σε γιατρό είναι το πρώτο πράγμα, που πρέπει να κάνει κανείς. Γιατί σε κάθε άνθρωπο η εστία του προβλήματος είναι διαφορετική. Κι αυτό μόνο οι ειδικοί ξέρουν να το αντιμετωπίσουν.

Το τι προκαλεί ημικρανίες είναι ένα πολύπλοκο θέμα. Σίγουρα όμως, υπάρχει κάτι που τις ενεργοποιεί. Μπορεί να είναι ένας θόρυβος, η ζέστη, το άγχος και άλλα πολλά.

Και σίγουρα, υπάρχουν φαρμακευτικές μέθοδοι για να τις ξεπερνάς. Αλλά μήπως, υπάρχει και κάτι άλλο που να μπορείς να κάνεις προληπτικά;

Τα βασικά

Υπάρχουν λοιπόν, κάποια πράγματα, που μπορείς να κάνεις για να βελτιώσεις γενικά την ποιότητα της ζωής σου και όχι μόνο για να σταματήσεις τις ημικρανίες.

Στρες

Αρχικά, πρέπει να περιορίσεις το στρες.

Το άγχος είναι ένας από τους κυριότερους -για να μην πούμε ο κυριότερος- παράγοντες, που συμβάλλουν στην εμφάνιση της ημικρανίας.

Το κλειδί λοιπόν, είναι να μάθεις να ελέγχεις αυτό το στρες, να μάθεις να το διαχειρίζεσαι. Ουσιαστικά, δεν σου λέμε να σταματήσεις να στρεσάρεσαι, αλλά να μην το εκτονώνεις στο σώμα σου.

Ασκήσεις διαλογισμού και χαλάρωσης, ψυχανάλυση και άθληση, είναι μερικά από αυτά που μπορείς να κάνεις για να το θέσεις υπό έλεγχο.

Διατροφή

Κάποιος έχει πει ότι “είμαστε ότι τρώμε” και συμφωνούμε απόλυτα σε αυτό. Οφείλεις λοιπόν, να προσέχεις τι τρως, τουλάχιστον σε τακτική βάση. Ατασθαλίες θα γίνουν και είναι απολύτως φυσικό. Αλλά με μέτρο.

Λαχανικά, φρούτα, προϊόντα ολικής άλεσης και γενικά, τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, λειτουργούν ως φυσικά αντιφλεγμονώδη και προλαμβάνουν την εμφάνιση των ημικρανιών.

Επίσης, σπουδαίο ρόλο παίζει και το πόσες φορές τρως μέσα στην ημέρα. Το ιδανικό είναι να κάνεις συχνά γεύματα και να μην παραλείπεις τα βασικά, το πρωινό δηλαδή και το μεσημεριανό.

Άσκηση

Εννοείται πώς η άσκηση δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη λίστα.

Ειδικά σε αυτή την περίπτωση όμως, έχει αποδειχθεί ότι η τακτική άσκηση μειώνει σημαντικά τις ημικρανίες. Αυτό οφείλεται ξεκάθαρα στις ενδορφίνες, που παράγονται κατά την άθληση και που είναι φυσικό αναλγητικό. Επίσης, περιορίζουν τόσο τη συχνότητα όσο και την ένταση των ημικρανιών.

Βρες λοιπόν, ένα άθλημα ή μια δραστηριότητα, που να σου αρέσει και υιοθέτησε τη. Κάνε την άσκηση, μέρος της ζωής σου και δείξε συνέπεια.

Σταθεροί ρυθμοί

Γενικά φρόντισε να έχεις ένα πρόγραμμα και μια σχετική ρουτίνα. Έτσι δεν θα αγχώνεσαι και δεν θα νιώθεις αβεβαιότητα.

Οι αλλαγές είναι και ωραίες και θεμιτές, αλλά όταν δεν είναι καθημερινές.

Η συμβουλή του γιατρού

Οι γιατροί είναι αυτοί που ξέρουν τι συμβαίνει και πώς και γιατί. Γι΄ αυτό είναι και οι μόνοι…



Πηγή Skai