Τι να επιλέξεις για πρωινό, αν αισθάνεσαι φούσκωμα από το προηγούμενο βράδυ;

Γαστρονομία


Είναι απολύτως φυσιολογικό να νιώθεις πρησμένη μετά από ένα γεύμα έξω και μία βραδιά συνοδευόμενη από καλούς φίλους και αλκοόλ

Είναι, σχεδόν, σίγουρο ότι θα σου τύχει (και μάλιστα παραπάνω από μία φορές), ακόμα κι αν έχεις εκπληρώσει τους διατροφικούς σου στόχους και έχεις καταφέρει να αποκτήσεις το βάρος που πάντα ήθελες. Κι αυτό είναι απολύτως «οκ». 

Πριν στραφείς σε κάθε είδος «detox diet» και «detox juices» την επόμενη μέρα , θέλοντας να απαλλαγείς από το έντονο πρήξιμο δραστικά, θα σε συμβούλευα απλώς να σηκωθείς από το κρεβάτι σου και να φτιάξεις ένα νόστιμο πρωινό. Γιατί, όπως καταλαβαίνεις, ούτε και σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει κάποιο μαγικό φίλτρο που θα σε απαλλάξει στα επόμενα λεπτά και ώρες.

Μπορεί να πιστεύεις ότι το να λιμοκτονείς μετά από μια μεγάλη βραδινή έξοδο είναι ο καλύτερος τρόπος για να απαλλαγείς από το πρήξιμο, αλλά δεν είναι.

Στην πραγματικότητα, κάτι τέτοιο μπορεί να προκαλέσει μεγάλες διακυμάνσεις στο σάκχαρο και τη διάθεση σου. Θα δημιουργήσεις έναν φαύλο κύκλο υπερκατανάλωσης μεγάλων ποσοτήτων τροφής που θα συνοδεύονται από διαστήματα ατέρμονης πείνας γυρνώντας ξανά στην μεγάλη στέρηση, την αδυναμία ελέγχου και πάλι στην υπερκατανάλωση τροφής. Σου θυμίζει κάτι αυτό το μοτίβο;

Το να ξεκινάς τη μέρα σου με ένα ισορροπημένο γεύμα, από την άλλη πλευρά, θα σε τροφοδοτήσει με θρεπτικά συστατικά για να επιστρέψεις στη συνηθισμένη σου διατροφική ρουτίνα χωρίς ακρότητες και στερήσεις.

Good News: Υπάρχουν τροφές που μπορούν να σε βοηθήσουν να διαχειριστείς καλύτερα τόσο την πείνα σου όσο και το ενοχλητικό πρήξιμο ώστε να ανακουφιστείς άμεσα. Και το καλύτερο; Μπορεί να έχεις ήδη αυτές τις τροφές στο ψυγείο σου!

Δες αναλυτικά ποιες είναι αυτές:

• Αβοκάντο:
Ο καρπός είναι πλούσιος σε κάλιο που είναι γνωστό ότι καταπραΰνει το φούσκωμα, καθώς και χορταστικές φυτικές ίνες και καλά λιπαρά που θα κρατήσουν τον δείκτη κορεσμού σου σε ψηλά επίπεδα.

• Μπανάνα:
Η μπανάνα είναι μια ακόμα τροφή πλούσια σε κάλιο και παρέχει επίσης ανθεκτικό άμυλο που θρέφει το έντερο βοηθώντας στην εξουδετέρωση μικροοργανισμών του εντέρου που προκαλούν το επίμονο φούσκωμα.

• Αγγούρι:
Περιέχει πυρίτιο, καφεϊκό οξύ και βιταμίνη C, τα οποία βοηθούν στη μείωση του οιδήματος και στην ελαχιστοποίηση της κατακράτησης νερού. Η υψηλή περιεκτικότητα του σε νερό σε βοηθά επίσης να ενυδατωθείς.

• Αυγά:
Μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης που σου παρέχει επίσης καλά λιπαρά και προσφέρει άμεσο έλεγχο της πείνας, καθώς η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για την ρύθμιση της όρεξης.

• Σπανάκι:
Μια πολύ καλή πηγή καλίου, φυτικών ινών και βιταμίνης C. Μπορεί να διασπαστεί πιο εύκολα από κάποια άλλα σκούρα φυλλώδη λαχανικά, πράγμα που σημαίνει ότι θα μειώσει το πρήξιμο.

• Κεφίρ:
Το κεφίρ ακριβώς επειδή έχει υποστεί ζύμωση, είναι…



Πηγή Skai