Τουρισμός και γαστρονομία: Η Ελλάδα μπαίνει επίσημα ως χώρα στον οδηγό Michelin

Ταξίδια


«Η γαστρονομία αποτελεί για εμάς βασικό πυλώνα της στρατηγικής μας προβολής», δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης.

 Με εντελώς νέο “πρόσωπο” που αλλάζει μετά από 15 χρόνια και “γεύσεις” Ελλάδας, ο ΕΟΤ τοποθετεί ακόμη πιο ψηλά τη γαστρονομία στο χάρτη της τουριστικής προβολής ενώ μπαίνει επίσημα ως χώρα στον οδηγό Michelin. Όπως δήλωσε μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης στο περιθώριο της πρώτης μέρας του Taste of Athens, πλέον το περίπτερο του ΕΟΤ στις διεθνείς εκθέσεις θα έχει μια διαφορετική εικόνα, πιο φρέσκια και ανανεωμένη σχεδιαστικά ενώ σε όλες τις παρουσίες που θα κάνει ο Οργανισμός θα περιλαμβάνεται πάντα ένα γαστρονομικό event το οποίο θα δίνει κυριολεκτικά μια γεύση για την μοναδική ελληνική γαστρονομία. Παράλληλα, μετά από σειρά δράσεων που υλοποιούνται εδώ και καιρό, δρομολογείται πολύ σύντομα η επίσημη παρουσία της χώρας μας στον οδηγό Michelin.

«Η γαστρονομία αποτελεί για εμάς βασικό πυλώνα της στρατηγικής μας προβολής ενώ συγχρόνως είναι και προτεραιότητα του υπουργείου Τουρισμού. Από το 2020 “τρέχει” ειδικό σποτ για τη γαστρονομία και το κρασί, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε οινοτουριστικά events και πλέον σε κάθε μας παρουσία στο εξωτερικό θα συμπεριλαμβάνουμε και μια εκδήλωση γαστρονομίας», σημείωσε ο κ.Φραγκάκης.

Τις επόμενες μέρες μάλιστα, ο ΕΟΤ θα συμμετάσχει στο Food Festival του National Geographic Traveller που πραγματοποιείται στο Λονδίνο στις 16-17 Ιουλίου με σκοπό την προβολή της ελληνικής γαστρονομίας. 

Στο Λονδίνο αναμένεται επίσης, να κάνει και την πρώτη του εμφάνιση το νέο περίπτερο του ΕΟΤ τον Νοέμβριο στη διεθνή έκθεση Τουρισμού World Travel Market.

Αναφερόμενος στο φεστιβάλ γαστρονομίας Taste of Athens που άνοιξε τις πύλες του στις 7 Ιουλίου στο Ζάππειο και ολοκληρώνεται την Κυριακή, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ τόνισε ότι «πρόκειται για το μεγαλύτερο γαστρονομικό event που γίνεται στην Ελλάδα και ενώ γίνεται στην Αθήνα στόχος του είναι να αναδείξει και επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα». «Είναι η πρώτη φορά που ο ΕΟΤ συμμετέχει στο Taste of Athens και το κάνει για δυο λόγους: ο πρώτος ότι βασικός πυλώνας της στρατηγικής για την προβολή μας είναι η γαστρονομία και ο δεύτερος ότι γίνεται μέσα στην καρδιά της τουριστικής περιόδου στην Αθήνα που έχει και πάρα πολλούς τουρίστες, οι οποίοι θέλουμε να το δουν και τον επισκεφθούν», υπογράμμισε ο κ.Φραγκάκης. «Η γαστρονομία της χώρας πλέον, με επίκεντρο την Αθήνα, γίνεται ένα ακόμη πιο ισχυρό brand με κορυφαίο γεγονός, που συμβαίνει για πρώτη φορά, την ένταξη της χώρας μας στον οδηγό Micelin», τόνισε ο κ.Φραγκάκης.

Το Taste of Athens πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού και του Δήμου Αθηναίων και συμμετέχουν δέκα από τα κορυφαία αθηναϊκά εστιατόρια στην pop-up εκδοχή τους,…



Πηγή Skai