OT FORUM – Ελένη Ράπτη: H Smart… διαχείριση της ενέργειας είναι εδώ

Οικονομία


Οι καταναλωτές βιώνουν μια δύσκολη συνθήκη, με αφορμή την ενεργειακή κρίση, τόνισε η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της «Φυσικό Αέριο – Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας», μιλώντας στο OT FORUM 2

Οι καταναλωτές βιώνουν μια δύσκολη συνθήκη, με αφορμή την ενεργειακή κρίση, τόνισε η Ελένη Ράπτη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της «Φυσικό Αέριο – Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας», μιλώντας στο OT FORUM

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, το ενεργειακό κόστος αντανακλάται στην καθημερινότητα, ωστόσο υπάρχει και η άλλη συνιστώσα η οποία είναι οι εταιρείες που βιώνουν αυτή τη δυσκολία πολύ πριν εμφανιστεί στους καταναλωτές. «Οφείλουμε να δείχνουμε ελαστικότητα στις ανάγκες των καταναλωτών και αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα δίπολο με τις εταιρείες ενέργειας να βρίσκονται στη μέση»

Προτεραιότητα η έννοια της οικονομίας και της εξοικονόμησης

Επιπλέον, σημείωσε πως ως καταναλωτές θα πρέπει να αλλάξουμε την κουλτούρα και τη συμπεριφορά μας και η έννοια της οικονομίας και της εξοικονόμησης να είναι προτεραιότητα.

Αναφερόμενη στο φυσικό αέριο, η κ. Ράπτη το χαρακτήρισε ως την πλέον αξιόπιστη πηγή ενέργειας για τον καταναλωτή και φιλική προς το περιβάλλον. «Εκπέμπει το 50% των ρύπων σε σχέση με τη καύση ορυκτών καυσίμων. Πρωταγωνίστησε ως καύσιμο για την ηλεκτροπαραγωγή».

Η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της «Φυσικό Αέριο – Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας» χαρακτήρισε ως υψιστής σημασίας τη Ρεβυθούσα και πρόσθεσε πως οι πλωτές μονάδες FSRU στην Αλεξανδρούπολη και οι υπόγειες αποθήκες στην Καβάλα αναδεικνύουν τη σημασία του φυσικού αερίου. «Η Ελλάδα είναι ενεργειακός κόμβος για την Ευρώπη, η οποία δεν γυρνάει την πλάτη στο φυσικό αέριο».

Διαβάστε ακόμα: Πατεράκης: Μέχρι τέλος του καλοκαιριού 15 χιλ. νοικοκυριά στο δίκτυο οπτικής ίνας της ΔΕΗ

Στήριξη καταναλωτών

Ερωτηθείσα για το πώς στηρίζονται από την εταιρεία οι καταναλωτές, η κ. Ράπτη ανέφερε πως υπάρχουν δύο δρόμοι. «Ο ένας είναι ο πρακτικός όπου στηρίζουμε με διευκολύνσεις, άτοκες δόσεις, συνεργασίες με στρατηγικούς εταίρους μέσω πόντων επιβράβευσης κ.λπ. και ο δεύτερος αφορά την εκπαίδευση των καταναλωτών. Μάλιστα, έγινε και διαφημιστική καμπάνια για το ζήτημα της εξοικονόμησης ενέργειας».

Η εταιρεία σχηματίστηκε ψηφιακά από την…



Πηγήin.gr