TikTok: Πώς λειτουργεί; Το χρειαζόμαστε; Τι πρέπει να ξέρουμε;

Τεχνολογία

To 2018, μια νέα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης κάνει θραύση στα Social Media. Το όνομα αυτής: TikTok

Έκτοτε, πολλά έχουν συμβεί.

Για παράδειγμα, η Washington Post προσέλαβε έναν ειδικό για την εφαρμογή του TikTok.

Σύμφωνα με το The Verge, ο Justin Bieber «επιθυμεί διακαώς» το νέο του single “Yummy” να γίνει viral στο TikTok.

Από τον Snoop Dogg μέχρι τη Reese Witherspoon, όλοι οι διάσημοι έχουν ανοίξει λογαριασμούς.

Και όπως είναι φυσικό -όπως δηλαδή γίνεται πάντα σε ότι πετυχαίνει- ήρθαν και οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα.

Οι έφηβοι βρήκαν αρχικά τη νέα τους τρέλα στο TikTok. Και καθώς στη διαφήμιση δεν υπάρχουν φραγμοί, οι ChipotleNikeSkittlesFenty BeautyPepsi και Universal Pictures αποτελούν μερικά μόνο από τα brands που έχουν ήδη δελεαστεί από την επιτυχία της TikTok  .

Μήπως τελικά είναι καιρός η εταιρεία σας να ξεκινήσει TikTok μάρκετινγκ; Για να δείτε αν είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας, σας παραθέτουμε ορισμένα στοιχεία για να γνωρίσετε την νέα πλατφόρμα που πραγματικά… ήρθε για να μείνει. ?

Τι είναι το TikTok;

Το TikTok είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης για αναρτήσεις βίντεο μικρής διάρκειας σε κινητά. Κατά κάποιο τρόπο είναι μια μικρότερη έκδοση του YouTube, με videos που κυμαίνονται από πέντε έως 60 δευτερόλεπτα αλλά YouTube «παντρεμένο» με Instagram.

Οι δημιουργοί έχουν πρόσβαση σε μια συλλογή φίλτρων και εφέ, καθώς και μια τεράστια μουσική βιβλιοθήκη.

Οι αναρτήσεις στο TikTok έχουν υψηλή και «κολλητική» απήχηση και αυτό έχει μετατρέψει την εφαρμογή σε κάτι προσοδοφόρο. Το καλύτερο παράδειγμα αυτού είναι το Old Town Road του Lil Nas X. Έφτασε περίπου 67 εκατομμύρια plays στο TikTok και το single έφτασε στο #1 στο Billboard Hot 100, όπου έμεινε για ρεκόρ 17 εβδομάδων.

Όπως κάθε άλλο κοινωνικό δίκτυο, το TikTok διαθέτει μια σειρά από influencers και memes που αξιοποιούν views, likes, comments, shares κλπ. Υπάρχουν πάρα πολλά «αστέρια» – περσόνες στο TikTok που μετράνε τους οπαδούς τους σε δεκάδες εκατομμύρια – οι περισσότεροι από τους οποίους δεν είναι καν διασημότητες.

Αλλά το πιο σημαντικό εργαλείο για την άμεση επιτυχία του TikTok είναι ο αλγόριθμος του, ο οποίος χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) για να κάνει εξατομικευμένες συστάσεις για τους θεατές. Η ροή των video παίζει αμέσως όταν ανοίξει η εφαρμογή, απορροφώντας αμέσως τους θεατές.

O ιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg, επεσήμανε:

«Σκέφτομαι το TikTok σαν να ήταν το Explore for stories».

Το TikTok θέτει την ανακάλυψη περιεχομένου στο επίκεντρο της εμπειρίας της – κάτι που επιτρέπει στα videos να αποκτήσουν δημοτικότητα τόσο γρήγορα.

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο του μεγαλύτερου ελληνικού digital agency PROWEB εδώ